Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 2 augustus 2012

My Minds Eye - Miss Caroline

Weer welkom iedereen,

Nog een keer mijn beurt om jullie iets te tonen. Ik heb enkele lay-outs gemaakt met de prachtige Miss Caroline lijn van My Minds Eye. Deze kan je vanaf hier vinden in de webshop. Ik moet eerlijk bekennen, toch wel een van mijn favoriete merken. Steeds als deze in de winkel liggen jeuken mijn vingers enorm! Steeds fijne patronen en leuke veelzijdige kleuren. Ik heb er nog wat cardstock bijgekozen en embellishments die je hier kan vinden. Verder heb ik nog een randpons gebruikt en een bloementak van prima. Je kan hier een groot assortiment bloemen van Prima vinden.


In de komende dagen krijgen jullie nog lay outs te zien met deze papierlijn.

Fijne dag gewenst allemaal!

Els

2 opmerkingen: