Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 18 oktober 2014

May your birthday be grand....

Dag iedereen,
 
Vandaag toon ik u nog eens een kaartje met de vrolijke authentique - Radiant lijn. (http://www.cartnscrapart.eu/nl/7-authentique) Ik heb er bijpassende cardstock van american crafts voor gebruikt en een super leuk afdrukje van paper nest dolls ( http://www.cartnscrapart.eu/nl/56-paper-nest-dolls ) . Zoals jullie van mij gewend zijn is dit natuurlijk ingekleurd met distress inkten.
De grote stans op de achtergrond is van joy! (6003/1004), die ik uitgestanst heb uit fabric paper van joy! (8011/0406). Dit is heel leuk opschuurbaar waardoor de ge-emboste delen nog meer naar voor komen. Verder is de border ook van Joy (6002/0259, en de stempels van de schelpjes (6410/0099).
De tekst is van Whimsy en ik heb ook nog een bedeltje en wat touw toegvoegd.
 
 


Creatieve groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten