Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 8 oktober 2014

Product in de kijker - oktober - uitwerking 2

Dag iedereen,


Deze maand is DE maand voor de mensen die houden van kliederen, spuiten en sproeien :-) De maandpromo is namelijk 30% op de glimmermists van Tattered Angels, op Colorwash van Adirondack en op de Dylusions.
Mensen die mij en mijn werk een beetje kennen weten dat dit eigenlijk niets voor mij is. Ik ben geen "natte scrapper" en hou niet zo van dat klieder- en verfwerk. Maar aangezien deze maand van elk DT lid een bijdrage verwacht werd, heb ik mijn uiterste best gedaan om er toch mee aan de slag te gaan.... Ik moet eerlijk zeggen, het was niet gemakkelijk... Ik denk dat deze producten het leukst te combineren zijn met masks of gelijkaardige soft stencils, je weet wel, van die soepele stencils uit plastic. Natuurlijk, omdat dit niet mijn ding is, heb ik dus ook zo geen stencils in huis.... MAAR je kan deze busjes ook gebruiken op gewone rubberstempels...
Ik heb gebruik gemaakt van Glimmer Glaze, kleur 'Fuzzy Coconut'. Het handige van deze flesjes is dat er reeds een borsteltje bij zit. Na goed schudden van het flesje heb ik de glimmer glaze dus uitgestreken over mijn rubber stempel en dan afgedrukt op wit structuur papier....


Het geeft een leuk bling effect aan je afdruk. Dat is moeilijk te fotograferen, maar zie je deels hieronder op de foto....


Een volgende test leert dat het ook perfect bruikbaar is op de clearstamps. (hier set van Joy!)  Net dezelfde manier van werken. Gewoon uitstrijken op de stempel. Na het afdrukken heb ik wel onmiddellijk mijn stempels proper gemaakt zodat het product niet te kans kreeg om in te drogen.

De kaarten zijn verder afgewerkt met tekststempels van Joy! en een paar kleefparels.
groetjes en veel kliederplezier!
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten