Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 28 december 2014

Een terugblik van ... Marijke

Hallo iedereen,

het afgelopen jaar was voor mij een fantastisch hobbyjaar.  We hadden heel wat leuke events en DT uitdagingen waarbij ik me helemaal kon uitleven!  
Ontzettend leuke en gemotiveerde klanten en deelnemers aan de workshops en events zorgden voor de kroon op mijn werk.  Met een bijzonder happy gevoel ging ik steeds weer naar huis.






Ook de vrije crops bleken een succes en bovendien supergezellig!  Een fijne manier om de klanten op een andere manier te leren kennen.




Veerle verliet helaas het DT-team in de loop van het jaar, maar we kregen er ook een nieuw DT-lid bij : Natalie  Het is en blijft een leuke groep, ons DT-team.    Ik moet zeggen, ik heb zoveel meer plezier van mijn hobby als ik het samen met vriendinnen kan doen, en natuurlijk ook met leuk hobbymateriaal uit de winkel van Hilde!
Op naar volgend hobbyjaar dus!  2015 zal weer gevuld worden met workshops, events, crops, een opendeurdag en wie weet nog eens een leuke kerstshoppingavond!

Ik wens iedereen een fantastisch 2015 toe, met een goede gezondheid, veel vriendschap en liefde maar zeker ook met veel hobbyplezier!



Groetjes van Marijke.



3 opmerkingen:

  1. Voor u en uw gezin ook een fijn jaar en voor u een prettig hobbyjaar. Ben blij dat we veel leuke momenten op de workshops en vrije crops hebben mogen delen met u. Dat gaan we volgend jaar met veel plezier terug overdoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke,

    Voor jouw ook onze beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat we volgend jaar nog veel plezier mogen beleven met onze hobby.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marijke
    ik wens prettige eindjaarfeesten ,en zal volgend jaar weer van de party zijn bij de workshop

    BeantwoordenVerwijderen