Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 2 november 2015

Mixed media tag

Hebben jullie dat ook wel eens?

Je begint ergens aan en het resultaat draait op iets helemaal anders uit dan het oorspronkelijke idee. Wel ik had dat vandaag. Er zat een achtergrondje in mijn hoofd. Zo ga ik het doen. Maar dan, als ik dit nog eens probeer. En zou dat niet mooi zijn. Uiteindelijk paste het prentje dat ik erop wou er totaal niet meer bij. Dan doen we maar iets anders. Maar wat?
Even tussen mijn stempels rommelen. Hé, dat is wel wat. En we zijn weer vertrokken. Voila mijn tag is klaar.



Wat vinden jullie ervan?

Als basis heb ik een stuk zwart cardstock genomen.
Hierop smeer je gesso. Even laten drogen. Vervolgens heb ik met behulp van een laag gel medium een stuk van een oud blad partituur overgebracht op mijn kaartje.

Om het geheel een beetje kleur te geven, gebruikte ik de de volgende kleuren distress inkt:
                    crushed olive
                    rusty hinge
                    aged mahogany

Deze  kleuren roepen een herfst gevoel op.

Nog een beetje inka gold , kleur champagner , met een palletmes aangebracht.

Als stempel heb ik de vlinder van graphic 45, cling stamps N°6, hampton art, genomen.

Deze heb ik ingekleurd door glimmer mist van tattered angels, santa baby, op mijn sheet te sprayen. Vervolgens kan je inkt opnemen met een penseel. Zo geef je de vlinder kleur.

Als laatste heb ik 2 woordjes uit het boekje van Tim Holtz, idea-ology grande discussion gekleurd met distress inkt, wild honey.

De woorden maken het geheel af.

Veel plezier met experimenteren.


Gr Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten