Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 24 oktober 2015

Home ….

Vandaag heb ik weer een mixed media project voor jullie, en voor de verandering eens geen journaling page ….ik ben verslaafd aan mijn boek :-)
Ik heb een mdf figuur, nml een "home" woord voorzien van een nieuw jasje. Gans het figuur kreeg een laag gesso, vervolgens bracht ik textuur pasta aan. Dit liet ik goed drogen, vervolgens bracht ik kleur aan met acryl verf. Ook dit moest weer drogen, vervolgens kreeg het geheel een laagje glos medium en in dit natte medium strooide ik glitters en flakes. Tot slot kreeg alles nog een boord van bloemen en metaal embellishments.


Alle mixed media production zijn te koop in de winkel.
Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten