Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 25 september 2016

Big Shoes

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik weer een leuk stempeltje voor jullie.
Kijk hoe schattig, zelfs een beetje rebels, dit meisje van penny black, big shoes genaamd.



Het papier is van studio light, beautiful flowers. PPBF33 en 34. Dit is een effe blokje en eentje met motief.

De snijmal die ik gebruikt heb achter mijn stempelafdrukje, is van spelbinders.

Het rondje in de linkerbovenhoek is van joy craft.

Verder gebruikte ik collectables van kaiser craft, tea break genaamd.

Bloemen en kant komen uit eigen voorraad.

Het ticketje is van Wimsy, nl de sentiments collection, The fun life Tickets2.

De randjes zijn aangezet met gathered twigs distress inkt.

Hopelijk kan ik mijn enthousiasme over dit stempeltje met jullie delen.

Vele gr
      Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten