Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 30 september 2016

Special moments

Hoi iedereen,

Laatst was ik wat aan het rommelen in mijn foto's. Daar vond ik deze tussen van mijn nichtje.
Hij is wel van vorig jaar, maar ik vond hem zo leuk. Hier kan ik wel iets mee, dacht ik toen.



Het papier is een iets oudere lijn van prima, something blue. Eigenlijk is het een papierlijn voor een huwelijk. Maar ik heb er gewoon een neutraal vel uitgekozen. Het is bewerkt met gesso.

Vervolgens ben ik aan het werk gegaan met modeling paste en een stencil van Tim Holtz, Measured.
Alsook de stencil bubbles van prima.

Ik heb een aantal stroken papier en kant op mijn vel geplakt.

Dan heb ik distress spray stain Black soot aangebracht. Om het geheel wat te verzachten heb ik hier en daar wat acrylic paint opal magic rose-gold aangebracht.

Vervolgens stempelde ik met een stempel van Tim Holtz, bitty grunge.

Ik maakte een collage met mijn papier achter mijn foto.

Om het geheel af te maken heb ik het volgende materiaal gebruikt:
prima stationnary desk embelishments
metalen embelishments en kanten bloemetjes van prima
alpha and word stickers MME
remember these moments is ook van MME


Vele gr
    Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten