Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 5 december 2016

It's Christmas Time

Het is er de tijd van het jaar voor : kerstkaarten. Het kaartje van vandaag is gemaakt met het kleine papierblokje (6"x6") Vintage Frost Basics van Maja Design. Ik kocht dit blokje een tijd terug in de winkel en ik heb er nu een 25tal kaarten mee gemaakt en het is nog niet helemaal
gedaan met spelen !!! Een klein blokje maar met veel mogelijkheden en gevuld vol plezier.

Als basis kreeg deze kaart een witte cardstock kaart van 15x15cm. Hierop kwamen heel wat lagen uit het papierblokje. Elke laag werd flink opgeschuurd met het distress tool van Tim Holtz en deze kleefde ik op met dunne foamtape. Zo heb ik een dikke grunge achtige kaart.
De bloem op de kaart maakte ik zelf met behulp van een Heartfelt mal en de papieren tassels ( de flesjes) zijn gemaakt met een mal van Marianne Design. De tekst stempel is een oude Magnolia stempel. Ook de afbeelding met de vintage kerstman komt uit het papierblok van Maja Design.

Groetjes Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten