Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 27 december 2016

Werkwijze: mirror image stamp

Hallo iedereen!

Ik hoop dat jullie een geweldig Kerstfeest hadden!  Nog enkele dagen en we gaan het nieuwe jaar in.  Dat jaar belooft weer veel leuke hobbymomenten in petto te hebben!

Vandaag wil ik jullie nog een korte werkwijze voor de 'mirror image stamp' van My favorite things tonen. 

Soms wil je een kaartje maken, maar vind je geen gepaste stempel: de geboorte van een tweeling, een huwelijk en je wil geen standaard trouwkoppeltje gebruiken,...  Dan is de mirror image stamp ideaal!  In deze werkwijze wil ik jullie tonen hoe je dit kan gebruiken op een uitgestanst stukje papier.

Snijd je vorm uit met de bijhorende mal.  Ik gebruikte de set 'adorable elephants' van My favorite things.


Kleef je mirror image stamp op het plastic stuk van je stempelhulp.  Leg je stempel klaar op het andere stuk.





Beïnkt je stempel en neem een stempelafdruk op je mirror image stamp.  Beïnkt je stempel nogmaal en neem opnieuw een stempelafdruk.  Zorg ervoor dat je stempel niet verschuift!


 Leg nu je uitgestanst stukje papier nauwkeurig op je stempelafdruk op je mirror image stamp en wrijf er goed over.  Haal je papier er voorzichtig af.  Je afdrukje is nu klaar om in te kleuren!


Ik vind deze olifantjes geweldig voor een huwelijkskaartje en voegde nog een hartjesballon van dezelfde stempelset toe.

 

Ik hoop dat het gebruik van deze leuke stempel hierbij duidelijker wordt voor jullie.

Geniet nog van de feestdagen!  Ik wens jullie alvast een creatief 2017!

Groetjes
Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten