Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 9 april 2017

Full of Sunshine

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik nog eens een tag voor jullie gemaakt.


We vertrekken van een witte tag. Hierop brengen we gel medium aan. Met deze gel medium plakken we stukjes van een oude muziek partituur op de tag. Hierover brengen we gesso aan.

Vervolgens heb ik gekozen om nog eens met spectrum noir te werken. Deze staan al zolang in de kast. Ik heb de reeks bright and beautiful, aqua tint inks gebruikt.

We mengen modeling paste met tattered angels glitter paint Mermaid en brengen dit aan over de stencil ripped fishnet van prima.

Met onze blending tool brengen we hickory smoke distress inkt aan op onze tag. Hierover brengen we met een penseel perfect pearls, perfect bronze aan. Deze tip kreeg ik van Els. Echt kei mooi.

Black soot heb ik langs de rand gebruikt.

Uit de stempelreeks rust en dust van prima heb ik het rondje en de vlinder gehaald.
Het rondje heb ik gekleurd met distress crayon, seedles preserves. De vlinder met picked raspberry, mustard seed en spiced marmalade.

De kleine vlinder is gekleurd met een pitt pen van faber castell in de kleur pink madder lake 129.

De figuren heb ik met 3d-lijm opgeplakt.

De tekstjes komen van Tim Holtz, small talk, occasions.

Hopelijk heb ik jullie weer eens kunnen inspireren.

Groetjes,

            Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten