Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 22 mei 2017

Flokje op het strand

Hallo iedereen

ondertussen zullen jullie ze zeker gezien hebben: onze nieuwe stempels van Flor en Floor.  Deze reeks laat ons nog harder uitkijken naar de zomer en het warme weer!  Ik ging aan de slag met Flokje. Zoals gewoonlijk kleurde ik het afdrukje in met copics.

Gebruikte kleuren:
  • huid: E000 - E00 - E11 - E21
  • zand: E41 - E42 - E43 - E44
  • muts: BG72 - BG75 - BG78
  • schopje + emmer:R24 - R27 - R29 - R39
  • achtergrond: BG10 - BG000 - 0



Met dit afdrukje maakte ik een trappenkaart.  Op de trapjes plakte ik nog een leuk zandkasteeltje en een emmertje van Dutch Doobadoo.  Ook de belletjes rond de afdruk zijn van Dutch Doobadoo.  Deze bewerkte ik met distress inkt in volgende kleuren

  • zandkasteel: Frayed burlap
  • emmertje: Barn Door
  • Belletjes: Faded jeans



Het Design papier is van Noor Design, de collectie 'Under the sea'.  Deze collectie past perfect bij onze nieuwe stempels!  We brachten niet alleen nieuwe poppetjes uit, maar ook teksten die er bij passen.  Deze tekst stempelde ik met Versamark en bewerkte ik met embossing poeder (Earthtone blueberry)


Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.

Creatieve groetjes

Natalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten