Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 10 april 2018

April's kerst aktie kaartje...


Hoi, het lijkt wel of de maanden voorbij vliegen, we zitten alweer in April en het is tijd om mijn 4de kerstkaartje voor de Kerstkaarten Aktie op Facebook te laten zien.

Deze keer heb ik echt geluk gehad dat ik mocht spelen met de mooie Holiday Owls van Cottage Cutz.
Ik heb deze uit aquarel papier gestanst en gekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden en Aquamarkers. En kleine accentjes met de Spectrum Noir Clear Overlay Sparkle pen aangebracht.
De tekst is van een Crafter's stempelset Noel gestempeld met de Versafine Onyx Black.
Het designer papier is Dots & Stripes Crimson van Echo park.
oh niet vergeten de pareltjes zijn gemaakt met de Nuvo Crystal Drops Pale Gold.

Ik hoop dat jullie ook weer meedoen met de kerstkaarten aktie op facebook.

veel plezier allemaal
hugs Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten