Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 4 april 2018

Lente kaartje

Hallo iedereen,

Vandaag laat ik jullie een lente kaartje zien 


Deze keer heb ik gewerkt met een mal van 
Dutch Doobadoo 470.713.653



Daarop heb ik Maja Design papier gebruikt



Verder heb ik de snijmallen van 
Cottage Cutz  gebruikt om te versieren.
Die heb ik ingekleurd met 
de Zigs
Afgewerkt met een vlinder van 
de paper art van Dutch Doobadoo
en ingekleurd met 

Zo dat was het weer voor deze keer,
bedankt om een kijkje te komen nemen en 
veel knutsel plezier.

Wat er eventueel niet in de webshop staat kan altijd 
gevraagd worden om te bestellen 
en dan bekijken we of dit mogelijk is 

1 opmerking: