Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 12 januari 2020

Een aanvraag kaart

Laatst kwam er een buurvrouw naar mij toe en vroeg of ik een kaartje kon maken voor haar jarige man. "Geen probleem, doe ik met veel plezier" zei ik.
Ik vroeg haar of ze speciale wensen had.
Maar dat had ik beter niet gevraagd ;-) 
"Gaag wil ik het in een zee thema houden, daar hij schipper is geweest, maar ik wil er niet teveel poespats op hebben want daar houd hij niet van" zij ze. "Kan je er ook het cijfer 70 aan toevoegen en ook graag een paar foto's van onze 4 honden, mijne man en ikzelf? En als het kan mag er ook nog iets met sigaren aan toegevoegd worden. Dat zou helemaal top zijn".

Het basis papier is het mooi cardstock van Florans
 en als Design heb er voor gekozen om het papier van Joy "Sailing Home" nr 6011/0569 te gebruiken.

De randmal van de golven is er ook één van Joy. "Sailing Home Golven" 6002/1128. Die heb ik zelf met een ander kleurtje gemat.

 Het anker, de boot en het net zijn ook  stansjes van Joy maar die komen uit een eigen collectie waar ik geen nummers meer van had. Ook de sigaar en het buisje is iets wat ik zelf nog had.
De labels zijn gemaakt met de labelponsrecht van Vaessen 21494/01
Daar heb ik de foto's van de jarige en zijn vrouw op verwerkt. Maar die hebben we even privé gehouden.
Zoals vele van jullie weten ben ik een echte fan van Joy en heb ik ook hun mooie mal van de Birthday 6002/1174 gebruikt.

Alles wat ik gebruikt heb kunnen jullie terug vinden in de webwinkel of kan op aanvraag besteld worden. 

Veel knutselplezier nog en groetjes van Gina VDS

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart. Ik vond dit best wel een moeilijke opdracht. Deze kaart heeft alles wat ze vroeg. Dit zal haar man wel prachtig vinden.

    BeantwoordenVerwijderen