Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 3 januari 2020

Happy 2020 .

Hallo allemaal ,

Alvast voor ieder van jullie een gezond en gelukkig 2020 .
En dat ieder van jullie veel kan genieten van creatieve momenten .

Deze label kaarten  met vuurwerkstokjes maakte ik onlangs met restjes van mijn designpapier en de ponsen van vaesen .
https://www.cartnscrapart.be/3-in-1-hang-tag-pons.html

https://www.cartnscrapart.be/3-in-1-hang-tag-pons-104711197.html

De houten 2020 bewerkte ik met glitter lijm .
Door de lengte van de label kon dit niet in een enveloppe , maar ik heb dit opgelost door met de fuse
een zakje rond te maken met wat kleine schud materialen er mee in verwerkt .
Spijtig genoeg heb ik hier geen foto van gemaakt . ik kwam tot de ontdekking hiervan als de labels al weg waren .







Groetjes Ann

Geen opmerkingen:

Een reactie posten