Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 14 januari 2020

valentijn is op komst

Hallo iedereen. 
Met Valentijn in aantocht heb ik 2 totaal verschillende kaartjes gemaakt met het nieuwe papier van American Crafts "Lucky Us".
Als basis heb ik een mal van DDBD gebruikt nr 470.713.658
Hier zijn 3 kleuren Florence kaartstock gebruikt, een doily, wat bloementjes 
en een stukje vaessen wit koord.
De speelkaarten is de achterkant van het designpapier. Die heb ik uitgeknipt en de hoekjes wat van afgerond met de afrond pons van WR.






Het kaartje kon niet blijven staan, daarom heb ik aan de achterzijde een staander geplakt. Van wie deze snijmal is weet ik niet meer.


 De hartjes is een oude stans van Crealies.
En aan de binnenzijde een stempel Studio Licht "STAMPDS03", een collectie van Diny's signature


Dit is een ideale kaart om wat restjes weg te werken.

Ik hoop toch weer iemand te kunnen inspireren met deze creaties.
Veel knutsel plezier. 
Gr Gina vds

Geen opmerkingen:

Een reactie posten