Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 7 januari 2020

Schuif kaart mintay .

Hallo allemaal ,

Onlangs vond ik ergens een patroon om een schuifkaart te maken wat ik wel eens wou uitproberen .
Met wat restjes van mintay papier dat ik nog in voorraad had maakte ik eerst deze als test .

De vlinder schuift uit en de kleine vlinder zorgt ervoor dat schuif gedeelte er niet uit kan .nog enkele vogeltjes en vlindertjes uitgekipt en verhoogt op gekleefd . 

Door dat ik nog wat design papier had heb ik er nog eentje gemaakt met een iets ander effect. 
vooral ook door de cardstock kleur en het rondje waarachter de vlinder uit schuift .



Ik vind het een erg leuk patroon om mee te werken en er zullen nog wel zo'n kaartjes gemaakt worden :-) 

Met een iets ouder design papier gewerkt maar met elk papier kan dit he . 

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden . 

Groetjes Ann 

2 opmerkingen: