Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 2 september 2014

Mystery guest onthult ware identiteit

Dag allemaal!

Na enkele maanden achter de schermen te werken en geheimzinnig te doen over wie de mystery guest toch zou zijn, mag ik me bekendmaken.  Ik ben dus Natalie Laurijssen.  Samen met mijn vriend Filip en ons konijntje Pistache woon ik in Edegem.  In het dagelijks leven sta ik voor de klas.  Ik geef les aan het 3e leerjaar.

Al toen ik klein was, zag ik mijn moeder veel bezig met handwerk.  Ze maakte zelf onze kleedjes, kon uren bezig zijn met borduren, haakte, breide,...  Die kruissteekjes vond ik best interessant en zij vond het geweldig om het mij te leren.  Hoewel ik dit nog steeds graag doe, wou ik toch wat meer afwisseling.


Net zoals de meesten onder ons, ben ik begonnen met 3D-plaatjes.  Dit heb ik jaren volgehouden.  Tot ik op een beurs iemand een prentje zag inkleuren en werken met de bigshot.  Een heel nieuwe hobbywereld ging voor mij open.  Dit wou ik ook kunnen!  Ik schafte me meteen een bigshot en enkele copics aan en schreef me in voor een copic-cursus.  Ik vind het heerlijk om een prentje tot leven te zien komen en het op een kaart te verwerken.  Ook het maken van albums en doosjes en werken met de silhouette vind ik ontzettend tof!



Enkele jaren geleden leerde ik Cart 'n scrap art kennen op een beurs.  Samen met een vriendin bracht ik nadien een bezoekje aan de winkel.  Sindsdien kom ik er bijna maandelijks.  Telkens vind je wel iets anders en ik vind het ook ontzettend leuk om er een praatje te doen.
In mei werd ik gevraagd als Mystery Guest voor de maanden juli en augustus en om bij het design team te komen.  Hierover moest ik natuurlijk niet nadenken!  Ik vind het een gigantische eer dat ik bij dit team mag horen.

Ik hoop jullie in de toekomst te kunnen inspireren.  Tot binnenkort!

Groetjes
Natalie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten