Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 29 september 2014

Product van de maand - september - uitwerking 5

De maand september zit er weer bijna op.  Toch wil ik jullie nog even een kaartje tonen, gemaakt met de enveloppe punch van We R Memory Keepers.  De verschillende punch boards van dit merk kan je nog tot 30 september kopen aan 15euro!


Hoewel het een enveloppe punch board is, kan je er veel meer mee dan alleen maar enveloppes maken.  Zo kan je er ook leuke tabblaadjes mee maken voor in je albums te verwerken of zoals ik op een kaart.

Ik ging aan de slag met het prachtige papier van Maja Design: Vintage autumn.  Het papierboordje werkte ik af met liquid pearls.  Zoals gewoonlijk kleurde ik ook deze leuke Bestie met mijn copcics.  Rond het afdrukje gebruikte ik een beetje witte frantage en crushed glass. 





Binnenin gebruikte ik opnieuw de enveloppe punch.  Ditmaal maakte ik een kleine enveloppe.  In de enveloppe stopte ik een leuke tekst.  Je zou hier ook geld of een waardebon in kunnen stoppen.



Op de andere binnenzijde heb ik nog een plaatsje voorzien om een boodschap of namen te schrijven.





Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren om ook aan de slag te gaan met 1 van de punch boards.  Ik vind ze geweldig veelzijdig!

Groetjes
Natalie



1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart,mooi ingekleurd, mooi envelopje en een prachtige tekst. Helemaal mijn smaak!
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen