Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 18 november 2014

Kerst inspiratie

Dag iedereen,

vandaag toon ik jullie een CAS (clean en simpel)  kaartje dat jullie eenvoudig kunnen maken met allerlei overschotjes kerstpapier.  Ik gebruikte Bo Bunny kerstpapier, Joy kraft en American Crafts cardstock.
De stempel is een oude uit mijn eigen verzameling.  Verder een eenvoudige rode knoop en een koordje om het af te werken.  Ik stempelde met rode inkt van Versafine (Crimson Red).  Dit blijft mijn favoriete stempelinkt voor tekstjes omdat deze zo fijn stempelt.



Creatieve groetjes van Marijke.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten