Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 24 november 2014

Kerstinspiratie

Toen ik het nieuwe kerstpapier van Kaisercraft in de winkel zag, wist ik meteen wat ik ermee wilde maken.  Deze kerstboom staat al lang op mijn 'to do-lijstje'.  De kerstboom is een bestand uit de Silhouette store.  Ik vond hem iets te klein en heb het bestand vergroot, zodat de boom ongeveer de hoogte is van een vel Cardstock.  Als cardstock koos ik voor dark kraft van American Crafts. 


De boom bestaat uit 24 schuifjes.  De handvaatjes van alle schuifjes werden voorzien van een brad van Scrapberry's.  Dit setje bevat 4 verschillende kleuren, ze pasten alle 4 bij het mooie papier! Voor de schuifjes gebruikte ik groen cardstock, ook van American Crafts.


Bovenaan werkte ik de boom af met enkele kerstrozen.  Ik mocht deze lenen van mijn DT-maatje Els, maar ben ook bezweken voor deze prachtige mallen van Creative expressions.  In het midden van de kerstroosjes zie je dezelfde brads als deze op de schuifjes.


De verschillende materialen kan je vinden in onze webwinkel: http://www.cartnscrapart.eu/nl/

Deze kerstboom en de andere inspiratiecreaties voor Kerst kan je bewonderen in de winkel. 
Vergeet natuurlijk niet om je decoratie om in de kerstboom te hangen binnen te brengen in de winkel.  De winnaar hiervan wordt gekozen op onze allereerste Kersthappening op 6 december.

Veel hobbyplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten