Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 8 februari 2015

Product in de kijker - Februari - uitwerking 2

Onze promo van deze maand: de Lucky 8 ponsen van WeRMemoryKeepers. Je kan ze heel de maand februari kopen met 10% korting en dit bovenop de 5% korting die je sowieso al krijgt via de klantenkaart. Je hebt de ponsen in groot en in kleiner formaat.Het speciale aan deze ponsen is dat je 3 vormen kan uitponsen.  Je kan er voor kiezen enkel de buitenkant te ponsen, enkel de binnenkant of je kan beide combineren.

Ik heb een mixed media lay out gemaakt. Ik ben vertrokken van wit cardstock,na dat dit geponst was ben ik aan de slag gegaan met sprays, textuurpasta, viva edelmetaal verf, gloss medium gell, cruched glass glitters. Sprayen en drogen tot ik tevreden was met het resultaat, tot slot een plaatje van Papermania en enkele bloemen. Hebben jullie ook nog van die grote bloemen liggen ? Deze verwerken heel mooi op een lay out, ik heb een zwarte bloem door midden geknipt en zo de hoek van het plaatje gedecoreerd.
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren en gaan jullie ook aan de slag met de ponsen.

Grtjs Peggy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten