Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 3 februari 2015

Strikkaart

Toen ik vorige week in de winkel was, was Els net bezig met een nieuwe collectie design papier.  Ik kon het niet weerstaan en nam het meteen mee naar huis.  Dit papier van Fabscraps leek wel speciaal voor mij gemaakt, helemaal mijn ding! 

Al snel wist ik wat ik ermee wou maken: mijn allereerste strikkaart.  Dit model van kaart vond ik een tijdje terug op internet en wilde ik wel eens proberen.


Als midden gebruikte ik een vintage plaatje van Pion, met eronder de ovalen van Spellbinders.


De rest van het kaartje werkte ik af met enkele swirls van Marianne Design en een vlindertje van Joy! crafts.



Overzicht van de gebruikte materialen:
  • designpapier: Fabscraps (Elegant chic)
  • cardstock: American Crafts
  • mallen:
    • vlinder: Joy! crafts
    • swirls: Marianne Design
    • ovalen: Spellbinders
  • plakparels: uit eigen voorraad
  • bloempjes: Wild orchid Crafts
  • Distress ink: Pumice Stone
  • Silhouette cameo
Ik hoop jullie met dit kaartje te kunnen inspireren.

Groetjes
Natalie

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig papier! Heb je dit ook bij op de hobbybeurs?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen