Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 24 september 2015

Muziekkaartje

Hallo iedereen,


onlangs kwamen er een hele set mallen van Crafters Companion nieuw binnen in de winkel;  Alle Edge'ables van Diesire uit de Christmas collection.  In de webwinkel staan ze onder mallen-crafters companion
Nu kreeg ik de Christmas Carol mal in mijn handen en dacht meteen, daar kan ik nog wel iets anders mee dan een kerstkaartje maken. :-)



Gebruikte materialen :

  • Zwart colorcore papier
  • Rood american crafts papier
  • Witte cardstock
  • Embossingfolder met muzieknoten van Cuttlebug - daarna heb ik het verhoogde gedeelte wat opgeschuurd om de muzieknoten en notenbalken wat zichtbaarder te maken
  • Diesire snijmal Christmas Carol
  • Lawn Fawn trimmings (touwtje)
  • bedeltje uit eigen voorraad
  • tekststempel van JoyCrafts
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

Creatieve groetjes van Marijke

1 opmerking: