Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 22 oktober 2015

Muziek

Hoi iedereen,

Vandaag wil ik jullie laten zien, dat je met weinig materiaal toch leuke dingen kan maken.








Als basis heb ik een stuk zwart cardstock genomen.

Op de rommelmarkt heb ik ooit een oude muziekboek met allemaal partituren in gevonden. Deze zijn ideaal om als achtergrond te gebruiken.
Het papier is helemaal vergeeld. De randjes brokkelen af.

Hier heb ik een stuk afgescheurd en met gel medium op het cardstock geplakt.

Vervolgens heb ik strookjes wit papier gescheurd. Deze zijn gekleurd met distress inkt, seedles preserve. Een mooie paarse kleur. De afbeeldingen die ik hierop gestempeld heb zijn van Tim Holtz, city scapes. Om het geheel een speels effect te geven, zitten in de hoeken gewone nietjes.

Bovenaan heb ik post card gestempeld met de stempels van Tim Holtz, correspondence. Je ziet het alleen niet goed omdat het samenvalt met een notenbalk.

De stempel van het vliegtuig komt ook uit deze reeks. De achtergrond is gekleurd met distress inkt, cracked pistachio.

Om het kaartje af te maken heb ik een bloemetje van scrap-unlimited uitgekozen. Onder het bloemetje zitten stukjes film strip van Tim Holtz.


Groetjes Sofie

1 opmerking: