Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 2 oktober 2015

Uptown girl

Hebben jullie de stempels van stamping bella al in de winkel gezien?

Het volgende kaartje maakte ik met de stempel uptown girl.



Het afdrukje is ingekleurd met de distress markers.
Ik heb voor de jurk gebruik gemaakt van de kleur evergreen bough.

Het papier is van Sherri Baldy, my bestie vintage birds. Dit is zo'n mooi papier dat het zonde is om onder te stoppen. Ik heb er dus niet veel bij geplakt.
Enkel een kaartje uit de collectables van kaiser craft, tea break.
Er is op het kaartje maar een stukje van de tekststempel gestempeld. Meer kon er niet op.
De tekststempel zit bij de stempel uptown girl.

De randjes zijn weer aangezet met mijn favoriete kleur distress inkt, gathered twigs.

Vervolgens nog wat bloemetjes. Ik denk dat het klokje van scrapberry's is. Ik ben niet zeker, want de verpakking zat er niet meer rond. Maar ik ben er zeker van dat Els of Hilde hier wel mee kan Helpen.

Hopelijk heb ik jullie weer geïnspireerd?


Gr Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten