Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 5 juli 2016

Flor en Floor: Live in the moment

Hallo iedereen

vandaag heb ik een creatie voor jullie, gemaakt met onze stempels Flor en Floor.  Diegenen die de workshop 'hoekenwerk' bij ons volgden, zullen de vorm van deze kaart ongetwijfeld herkennen.



Ik kleurde Flor en Floor in met mijn copics.



Gebruikte materialen:
  • Stempels: Flor en Floor
  • papier: Heartfelt creations: celebrate the journey
  • mal swirls: Heartfelt creations
  • bloem en knoopjes uit eigen voorraad
Geniet van jullie vakantie!  Ik hoop dat ik véél hobbytijd zal hebben en wens jullie net hetzelfde toe!

Groetjes
Natalie

1 opmerking: