Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 5 juli 2016

Peek-a-boo cat

Hallo iedereen ,

Deze kaart vond ik zo leuk om te maken , alhoewel hij er eerst een beetje anders zou uitzien.



 



De stempels en mallen zijn eigenlijk allemaal van MFT behalve de stenen muur en het designpapier . 

Ik ben begonnen met de muur op fluweel karton te stempelen . Deze heb ik dan voorlopig vastgekleefd op de voorkant van de kaart . Dan heb ik het malletje van het raam genomen en het geheel uitgestanst met de Big Shot . 

Een tip : leg je kaart helemaal open en leg aan de onderkant een kladpapier zodat je kaart aan de binnenkant mooi egaal blijft . 

Daarna heb ik het raam erop gekleefd zowel aan de binnen als aan de buitenkant. Ik stans meestal een voorraadje uit bij de stempels van MFT , zodat je het er al eens een keertje kan opleggen en kijken welke figuren je gaat gebruiken . Aan de voorkant heb ik nog strookjes gras gekleefd en aan de binnenkant het designpapier , dat een beetje op behangpapier moest lijken . 

De vloer is ook gestempeld en geblend met distress inkt. Daarna heb ik alle figuurtjes gekleurd met copics en alles opgekleefd. Op de visbokaal heb ik nog wat Glossy accent gedaan .

Ik hoop dat jullie hier weer wat inspiratie uit kunnen halen .
Nog veel knutselplezier en tot de volgende keer.
 

Materiaal: MFT Make yourself at home en Cool Cat
                  MFT die Classic window
                  Fluweelkarton
                  Maja Design design papier
                  Copics

Groetjes,
Karine

2 opmerkingen: