Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 1 juli 2016

Mini album: Prima Marketing: Salvage District

Een tijd terug kocht ik in de winkel een paper pad van Prima Marketing: Salvage District.
Het was weer zo een blok dat luid mijn naam lag te roepen, ik was onmiddellijk verkocht.
De paper pad bevat een reeks van dubbelzijdig papier, een stickervel met een alfabet, een stickervel met labeltjes ed. en een vel met stevige uit te knippen kaartjes: journaling tags.
Het papierblok op zich is vrij donker maar op de bijhorende stickervellen zijn mooie groen tinten gebruikt. Deze doen het papier echt opleven, dus heb ik besloten in mijn album deze kleur ook te gebruiken.
Het album heeft een genaaide binding en bevat heel wat flapjes en vakjes, en zelfs een waterval !!
Alhoewel het album op zich niet zo groot is kunnen er toch ruim 50 foto's in.
Een album volledig tot zijn recht laten komen met foto's is niet makkelijk maar hopelijk hebben jullie toch een idee .....







Geen opmerkingen:

Een reactie posten