Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 23 januari 2017

Flor en Floor Postal card

Hoi iedereen,

Vandaag heb ik de stempels van Flor en Floor nog eens boven gehaald.
Ze zijn ingekleurd met distress markers.



De achtergrond heb ik gemaakt met distress inkt.

Uit een oud, vergeeld boekje heb ik een pagina gehaald om de kaartjes achter de stempelafdrukjes te maken. Deze heb ik met gel medium op wit papier geplakt. Vervolgens heb de stempel Texture 2 van Florilèges design gebruikt in combinatie met kleurloos embossingpoeder.
Hierover heb ik de kleuren dusty concord en seedles preserves distress inkt aangebracht.
Nu blijf je de vergeelde kleur van het papier zien waar het embossingpoeder zit.

Vervolgens heb ik wit papier gesneden voor op de andere delen van de kaart.
Hierop heb ik de stempel open leaf van hearfelt creations gebruikt in combinatie met kleurloos embossingpoeder. De kleuren distress inkt die ik hierover aangebracht heb zijn brushed corduroy en gathered twigs. Met de stempel ledger script van Tim Holtz heb ik hier en daar wat detail aangebracht. Dit met de kleur kraft van MFT. Vervolgens gebruikte ik de stempel correspondence van Tim Holtz om het geheel af te werken.

Ook koos ik voor een andere vorm van een kaart. Hier zit de tekening binnenin.
Je kan de kaart mooi open op de kast zetten.

Vele groetjes
Sofie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten