Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 7 januari 2017

Nieuw DT-lid Karine

Hallo iedereen,



Ook Karine Mangelschots krijgt dit jaar een definitief plaatsje in ons Design Team.  Zij stelde zich reeds voor in een blogje van vorige jaar april.








Hallo allemaal,

Eerst en vooral wil ik jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en een creatief jaar wensen! Ik hoop dat ik jullie de komende maanden weer wat kan inspireren.

Deze maand heb ik een kaartje gemaakt met de Ice Skater van MFT. Ik heb het meisje voor een deel ingekleurd met copics en het rokje en de sjaal heb ik gestempeld en uitgesneden op designpapier. De wolkjes heb ik eerst uitgestanst zodat ik een malletje had om ze daarna te blenden met Distress Inkt. Om het kaartje verder aan te kleden heb ik gebruik gemaakt van verschillende malletjes van MFT. Het tekstje komt van een nieuwe set van Cart ’n Scrap Art. Daar staan heel toffe tekstjes op.




Materiaal:
  •         MFT Ice skater
  •         MFT Single Stitch Line Rect Frames
  •         MFT Winter Trees
  •         MFT Stitched sentiment stripes
  •         MFT Oval Shadows
  •         Distress inkt Tumbled Glass
  •         Fluweel karton, Vaessen Florence, restje groen


Nog veel knutselplezier en tot binnenkort.
Groetjes,
Karine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten