Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 26 februari 2017

Birthday Tweetings

Hallo allemaal,

Dit keer een heel ander kaartje van mij ... Ik heb gewerkt met een leuk malletje van Studiolight en papier van 7 Dots Studio . Het malletje heb ik eerst uitgesneden uit fluweelkarton en dan geblend met Distress inkt. Ook het designpapier heb ik een beetje geblend. Het kadertje is een mal van MFT en ook de tekst en de muzieknoten komen uit een set van MFT. Ik ben zo blij met die Nuvo drops ... Het is een klein detail op je werkje , maar soms heb je niet meer nodig om het af te werken . 



Materiaal:
7 Dots Studio Cotton Candy Dreams
Vaessen Cardstock Glass, Concrete
Studiolight Basic StencilsL25
MFT sets Strike up the band, Tweet friends
MFT Single Stitch Line Rect Frames
Distress inkt Dried marigold, Brushed Corduroy, Ground Espresso, Cracked Pistachio

Nuvo Crystal drops Bubblegum blush

Nog veel knutselplezier en tot binnenkort . 
Groetjes,
Karine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten