Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 16 februari 2017

Veel beterschap

Hallo iedereen,

ik kocht onlangs het nieuwe paperpadje van 7Dots : Cotton Candy Dreams.  Ik hou echt van de kleuren er van.  Toen ik het blokje doorbladerde zag ik al onmiddellijk dat enkele van de blaadjes het potentieel hadden om er zeer eenvoudige en snelle kaartjes van te maken.

Het lijkt wel gestempeld en gekleurd, maar het is gewoon een blaadje uit het paperpad.  Ik heb enkel "Veel beterschap" gestempeld en een koordje aangebracht, en klaar is kees.  Een mooi en eenvoudig kaartje dat op 10 minuutjes klaar is.  En het kan dienen voor veel doeleinden gebruikt worden.  Van "Beterschap" tot "Gefeliciteerd", je kiest gewoon de juiste (eenvoudige) stempel.



Gebruikte materialen :

Cardstock van Vaesen (Mandarin)
6x6 Paperpad van 7Dots : Cotton Candy Dreams
Lawn Fawn Stitched Rectangle stans
Stempelset van Cartn' Scrap Art
Versafine zwarte inkt
WOW clear gloss embossing poeder
Walnut Stain Distress inkt
koordje en bedeltje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten