Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 12 februari 2017

Oh La La!


Hallo allemaal,

Voor dit projectje, heb ik de set van MFT Mon Chérie bovengehaald ... 
Het hondje is van een andere set van MFT.

Deze keer heb ik designpapier van 7 Dots Studio gebruikt, heel mooie paperpads en je kan ze goed met elkaar combineren . De copics heb ik voor een keertje achterwege gelaten en alles ingekleurd met Faber Castell potloden. 



Om er een setje van te maken heb ik een mal van Lawn fawn gebruikt , altijd leuk om zo een setje te geven .


Materiaal: 
MFT Mon Chérie
MFT You steal my heart
MFT Boutique Window
Lawn fawn Tote bag
Nuvo drops
7 Dots Studio Cotton candy dreams
Vaessen cardstock sorbet, concrete

Hopelijk heb ik jullie wat kunnen inspireren, tot binnenkort.
Groetjes,
Karine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten