Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 13 februari 2018

Trap en Shutterkaarten....

Hallo,
vandaag wil ik jullie een paar kaartjes laten zien die ik heb gemaakt met de mooie Crafter's Companion Create a Card mallen om trap kaarten en shutter kaarten te maken. Het eerste kaartje is een nieuw kaartje de andere heb ik verleden jaar gemaakt. Maar het is een mooie gelegenheid om ze nog eens te showen.


Bij deze eerste heb ik de mooie Clarity Stamp Clearstamps Fuchsias gebruikt en deze gekleurd met Alcohol markers en accenten aangebracht met de Nuvo Crystal Drops. De tekst stempel is van de Crafter's Companion Say it with words set, gestempeld met Versafine Onyx black.  



Create a Card- Trapkaart basis... Deze kaart is gekleurd met de Memento Dewdrops



Er zijn verschillende mooie decoratieve mallen die je ook kan maken met deze mal. De decoratief panel Kerst  ornamenten... voor deze kaart heb ik een 3D embossing mal gebruikt van Crafter's Companion en die gekleurd met de Memento Dew Drops en Goud Gilding wax.

De volgende 2 kaarten staan in de Mijn Hobbykaart XL daar staat ook in hoe deze zijn gemaakt.


Dit geboorte kaartje heb ik gemaakt door de mal ook een keer aan de negatieve kant te gebruiken, dan moet je alleen de scored folds even een keer extra scoren met de hand zodat hij de goede kant op vouwt. Alle materialen zijn van Crafter's Companion.


Ik hoop dat ik jullie de kaarten leuk vinden en dat ze jullie inspiratie brengen om ze ook te gaan maken.
Tot volgende week...
Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten