Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 6 februari 2018

Winnie de Pooh en Tigger kaartjes...

Hallo....

Vanaf nu ga ik jullie allemaal vervelen op dinsdag met creaties van mijn hand...
Ik ben verleden week begonnen met het inkleuren van de leuke Peekaboo Tigger & Pooh Disney mallen.



Als eerste ben ik begonnen met de mallen uit te stanzen met de Gemini en op Aquarel papier. En ben ik ze gaan inkleuren met de Spectrum Noir Aquablend potloden en waterbrushes
Ik heb de alle zwarte delen van Pooh en Tigger ingekleurd met de Nuvo crystal drops Gloss Ebony Black. Je moet het wel voorzichtig aanbrengen want je hebt maar kleine ruimtes in de uitgestanste vormpjes.
Het kaartje is voor de rest gemaakt met wat designer papier dat ik heb gestikt met de hand. Eerst maak je met een liniaal en prikpen/kussen een randje rondom het papier en daarna ga je met naald en draad de steken maken.  Dan maak je een mooi stukje lint vast rondom het papier en plak je het op de witte basis kaart. Dan nog een leuk strikje en dat gedeelte is dan klaar. Ik heb met de Nuvo Glitter Drops Blue Lagoon wat drops gemaakt om op de hoekjes te plakken. En juist in een kleur die lekker afsteekt. En als tekst heb ik een woordmalletje van Crafter's Companion gebruikt. Deze staan nog niet op de website maar zijn wel verkrijgbaar. Ik heb er een sticker van gemaakt met de Xyron sticker maker. Dit is zoveel makkelijker dan het woordje opplakken met lijm want dan zit er altijd lijm naast en met de sticker maker heb je daar geen last van....




Ik wilde na het eerste Pooh kaartje toch ook deze nog eens inkleuren met Alcohol markers om te zien hoe Pooh en Tigger uit zouden komen en moet zeggen vindt ze met de alcohol markers veel mooier omdat de kleuren wat feller zijn.

Het kaartje heb ik gemaakt met een 3D embossingfolder Textured Swirls van Crafter's Companion ( deze staat niet in de webshop maar is te bestellen bij Hilde)
Ik heb deze gebruikt met zwart karton en de Gemini machine
Daarna heb ik de super fijne Art Alchemy Lucky Emerald wax gebruikt en daarover heen de Goud van Creative Expressions Metallic Gilding wax. En het geheel is gemat op Zwart Glitter karton van Crafter's Companion. Ook de tekst is uitgestanst uit dit karton en met de Xyron sticker maker tot sticker gemaakt.



Ik hoop dat jullie de kaartjes leuk vinden. Binnen kort zullen ze te zien zijn in de winkel. Alle materialen die ik heb gebruikt zijn te bestellen door Hilde als ze nog niet in de winkel of webshop staan.
Groetjes en tot volgende week...

Ria

Geen opmerkingen:

Een reactie posten