Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 23 augustus 2019

Fototoestel album met dutch doobadoo.

Hallo allemaal ,


Ook met de dutch doobadoo mallen voor kaarten kan je een album maken .
Enkele weken geleden ben ik hier aan aan begonnen maar nu pas afgewerkt .
Ik gebruikte een heel oude papiercollectie van hartfeld .
Enkele jaren geleden een workshop gevolgd en toen dit papier gebruikt , met de resten papier die ik daar van over had heb ik dit albumpje gemaakt , zo zie je dat restjes altijd nog kunnen verwerkt worden .







Af en toe een flapje voor extra foto ofzo . 






Op de voorpagina heb ik enkele uitgeknipte zonnebloemen verhoogd opgekleefd . 
De filmstrip is ook een erg oude mal van joy . 
Achter de lens heb ik een stukje mica gekleefd. 


Groetjes Ann 

1 opmerking: