Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 5 augustus 2019

Zin in kerst?!?

Hoi allemaal

Het super leuke papier van Prima Marketing blijft me inspireren . Of is het misschien de aanhoudende warmte die me doet verlangen naar kerst?  In ieder geval kwam ik tot deze creatie.   Ik gebruikte de mal van studio light " stencil 169" en maakte kerstrozen met de nieuwste snijmal en mold van Heartfelt creations.  Het Vellum Papier van hun eigen merk kan perfect in de mold verwerkt worden zelfs zonder water te gebruiken.  Een geweldig product om mee te werken zoals je wel kan zien aan de detail foto.
Tijdens de donkere wintermaanden kan in deze kaart een theelichtje op batterijen geplaatst worden, dat maakt het net iets specialer.
Hopelijk kon ik jullie inspireren met deze kaart. 





Creatieve groetjes
Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten