Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 25 augustus 2019

Shadow box

Hallo iedereen

een tijdje geleden zag ik dit houten paspopje uit de eigen 'wood collection' van Cart 'n scrap art.  Dit is zo'n geweldig item dat ik er meteen mee aan de slag wou!  Het leek me wel leuk om het te verwerken in een shadow box.




Het paspopje bestaat uit 2 lagen.  Op de onderste laag verwerkte ik design papier, dat geeft een leuk effect wanneer je de bovenste laat erop kleeft.  Ze kreeg uiteraard ook een leuk kettinkje.


Bovenaan de shadow box gebruikte ik een breed stuk kant en verwerkte ik een mal van Heartfelt creations.


Bloemen mogen uiteraard niet ontbreken op mijn creaties!  Deze shadow box had plek om veel bloemen te verwerken!  Onderaan gebruikte ik een tekstje die bij het leuke design papier van Maja design hoort.


Gebruikte materialen:

  • Design papier: Maja design 'Denim & grils'
  • Cardstock: Vaessen
  • paspop by Cart 'n scrap art
  • kant en bloemen uit eigen voorraad
  • mal: Heartfelt creations HCD1 778
Ik hoop jullie met mijn creatie te kunnen inspireren.

Creatieve groetjes

Natalie

1 opmerking: