Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 21 augustus 2019

Wedding box

Hoi iedereen,

Eindelijk mag ik deze creatie laten zien want het koppel heeft hun grote dag al mogen beleven.
Bij de vorige vrije crop in de winkel was ik.begonnen aan een explosie box, maar naargelang het werkje vorderde en ik maar steeds teveel bleef praten was ik ook teveel aan het kleven. Voordat ik het goed besefte had ik ook 2 zijkanten dicht gemaakt dus ging ik over naar plan B en maakte ik een doosje waarvan 1 kant open viel. Thuis werkte ik alles verder af met het geweldig mooie designpapier van Lemon Craft "Love of my life".
Met een beetje gestuntel maakte in een taart en vond daar gelukkig de juiste kleur lint en bloemen bij. . De blaadjes maakte ik met snijmal en mould' van Heartfelt Creations . Meer had deze box niet nodig vond ik. Jammer genoeg maakte ik de grote vergissing om geen goede foto's te maken en moet ik het jammer genoeg doen met wat ik op mijn rommelige werkplek heb genomen. 
Zo zie je maar dat een fout niet altijd verkeerd hoeft af te lopen. 




Creatieve groetjes

Patricia

2 opmerkingen: