Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

woensdag 29 juli 2020

Art journal en gelli plate 1 .

Hallo allemaal ,


Regelmatig maak ik een pagina of meerdere in mijn art journal .
Als ik met de gelli Plate werk maak ik meestel verschillende afdrukken die ik dan later verder afwerk .
Ook nu ben ik mijn art journal aan de slag gegaan .
Met de gelli plate en de dina wakley verf .
https://www.cartnscrapart.be/copy-of-dina-wakley-media-acrylic-paint-1oz-lemon-109669253.html
Maakte ik een achtergrond ik gebruikte een stencil van studio light hiervoor .
Ik koos enkele afbeeldingen uit  Die-cut block van art by marlene en gebruikte deze , ook de Blub-blub vond ik er leuk bij .
Om alles wat meer naar voor te laten komen gebruikte ik een zwart aquarel potlood en zette rondom wat kleur .


Met dezelfde kleuren en de gelli Plate maakte ik nog een achtergrond maar het afwerken is voor een ander moment . 
Morgen dus meer . 
Ook de andere afdrukken kunnen jullie binnenkort verwerkt zien . 

Groetjes Ann 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten