Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 17 juli 2020

Studio Light: Spread Your Wings

Hallo

Heb je al eens de oxide sprays gebruikt van Ranger?
Ze zijn een hele leuke aanvulling in je collectie, echt waar.
Je weet ik hou van eenvoud... de rode draad in m'n leven, 😉.
Hier sprayde ik 3 kleuren op m'n craft sheet wat water erbij en zo nam ik de inkt op met m'n stempels😉.



En zo stempelde ik m'n achtergrondje met de verschillende vlinders uit het super leuke stempelset van Marlene.

Zijn ze niet prachtig?

Na het stempelen nog wat spetters toegevoegd.


Paneeltje gemat op donker bruin, nadien diagonaal in twee gesneden.
De tekst meermaals op de basis kaart gestempeld met een kleur uit het gamma die ik gebruikte.

Ik zou zeggen:
Spread your wings!
Groetjes
Isabelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten