Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zaterdag 28 september 2013

kerstkaartje....

Een kerstkaart....ik ben volop in de kerstsfeer.... :-) Aangezien ik ook al bezig ben met de voorbereidingen van het kerstevent....
 
Ik ben aan de slag gegaan met het iets oudere kerstpapier van scrapcake "cozy Christmas". Het is niet omdat het een oudere lijn is dat het daarom minder mooi is! Ik hou wel van de niet-klassieke kerstkleuren in deze lijn : roze en munt.... Dit papier is nog beschikbaar in de winkel.
 

Wat heb ik allemaal gebruikt naast die papierlijn:
allemaal verkrijgbaar in de winkel :
- plaatje is van Marianne Design : er ligt een keuze aan vintage plaatjes in de winkel
- ijskristallen : Noor! stansen
- brads : WOC : deze bestaan ook in een grotere maat, dit zijn de mediums.
- ticket stans : Magnolia
- tekst + postzegelstempel + ster + 'special delivery'  : Marianne Design EC0142 (eline's owls)
- lantaarn + hertje : collectable Marianne Design 1330

andere materialen :
- cardstock in roze en mint
- knick knackery's Magnolia
- roze satijnen lintje

Ik ben benieuwd of jullie ook al bezig zijn met kerstkaarten?

groetjes
Veerle



1 opmerking: