Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 23 januari 2014

Fijne verjaardag!

Dag iedereen,
 
Vandaag toon ik jullie een creatie met allerhande spulletjes uit de winkel. Ik koos deze keer voor het leuke Maja papier. Het is al een iets oudere lijn, maar ik vind de kleuren wel leuk en door de combinatie blauw / oranje, vind ik het heel geschikt voor mannen.
De stans gebruikt in de hoek is van memorybox : "madera corner". Ook de stans rechts onderaan is eentje van memorybox : "chadwick label". De stansen van memorybox zijn van uitstekende kwaliteit en stansen heel vlot door je cardstock. Ook de fijne hoekstans vormt geen enkel probleem en het papier komt vlot uit de mal.
De bloemen links onder zijn uiteraard weer van WOC, alsook de pins. Deze zijn de 'Ivory crown' pins (GST 115). Het plaatje is een stempel van Wild Rose en is naar goede gewoonte ingekleurd met distress inkten. De tekststempel is van Joy!craft. Verder heb ik de kaart nog afgewerkt met de kleefparels rechts onderaan.
Cardstock gebruikt in drie kleuren : crème, donkerblauw en donkeroranje.
 

groetjes,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten