Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

zondag 5 januari 2014

Product in de kijker - uitwerking 1 - januari



Welkom allemaal op ons blog. Vanaf 2014 gaan we als design team elke maand een product in de kijker zetten. Dit kan een nieuw product zijn, maar ook een ouder product. Dit product gaat van de eerste van de maand tot de laatste dag van de maand tegen een voordelige prijs te koop zijn in de winkel. Voor de maand januari kregen we als taak om iets uit te werken met deze stempel. De stempel zal in de winkel te koop zijn voor slecht €5,00 en dit enkel tot en met 31 januari '14.



Ik mag als eerste mijn project tonen. Al de leden van het design team zullen jullie gedurende de maand januari hun uitwerking tonen met dezelfde stempel.







Ik heb voor mijn uitwerking maar een stuk van de stempel gebruikt. Ik heb de vlinder ingekleurd met copic's R81, R83, R85, R89, E40, YG61, YG67, G24 en daarna uitgeknipt. De vlinder zit vast op de Bille's Circle 5002/0289. Daaronder heb ik nog een gewone cirkel uitgesneden met de Standard cirkels small van spellbinders. Het papier dat ik gebruikt heb is van Heartfelt Creations, Daphne Collection HCDP1234. De vlinderrand is van Tim Holtz Alternations 657495 butterflight. Bovenop die vlinderrand heb ik twee kleinere vlinders bevestigd 6003/0033 Joy! Vintage Flourishes 2. Daarna ben ik aan de slag gegaan met mallen van Heartfelt Creations om de bloemen en takjes te maken. De bloem links op de kaart met de splitpen is gemaakt met de mal HCD740 sweet juliet. De overige bloemen zijn gemaakt met de Vintage floret mal HCD727 en de stempels HCPC3502 mini vintage floret pre cut set en HCPC3500 open vintage floret pre cut set. De takjes zijn gemaakt met de Classic leaf mal HCD736.


Dankjewel voor jullie bezoek en op 10 januari mogen jullie de uitwerking van Veerle verwachten op ons blog.



3 opmerkingen:

  1. prachtig gedaan Els ! Een heel goed idee van jullie om verschillende afwerkingen van dezelfde stempel te tonen... ik ben ongeduldig het vervolg te zien ! De stempel heb ik al van je vorige workshop, dus al twee ideetjes om aan de slag te gaan. Beste wensen voor 2014 en tot binnenkort, groetjes, Rm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kaart hoor. Dat is een goed idee van jullie.

    BeantwoordenVerwijderen