Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

donderdag 30 januari 2014

"Spring is in the air"

Hallo iedereen,

Spring is in the air ??  Jullie zullen denken, zijn ze daar nu helemaal op hun hoofd gevallen ... met deze temperaturen??
Maar vandaag toon ik jullie een kaartje dat ik met het prachtige Maja Design papier heb gemaakt.  De lijn heet Vintage Spring Basics en ik heb gekozen voor een aantal paars getinte papiertjes.  Ik had nog een paperpad van 6x6 liggen en heb deze blaadjes gebruikt.  Ondertussen heb ik me wel ook de mooie grote vellen aangeschaft die momenteel in de (web)winkel verkrijgbaar zijn! (tussen haakjes, ook de jammie papiertjes van de lijn Vintage Autumn Basics zijn in de (web)winkel te krijgen)


- klik op de foto om 'm te vergroten -

- binnenkant -

Verder gebruikte ik een plaatje van Whimsy dat ik nog bewerkte met wat distress inkt en stickles.  Het is een plaatje uit een uitstansvel die je zo kan kopen, al ingekleurd dus.  Lekker handig als je snel een kaart wil maken.  En ze zijn nog mooi ook.  Kijk zeker eens naar de verschillende setjes die er in de winkel zijn!

De Skeleton Leaves, de bloemetjes en het hartje zijn van Wild Orchid Crafts en een mooie nieuwe blaadjes stans van Joy!  Als tekststempel heb ik een Whimsy stempel gebruikt.  Ik vind de maat van deze set ronde stempels geweldig!  Lekker klein, maar toch goed leesbaar.  Ik gebruik ze echt veel, ze passen altijd wel ergens nog in een hoekje.  Ik heb me dan ook 2 bijpassende ronde ponsen van EK success aangeschaft, zodat ik het stempelafdrukje en een bijpassend cardstock mat in een mum van tijd kan uitstansen.  Lekker makkelijk toch!
Het geheel is dan nog afgewerkt met een uitgestanst vlindertje en plakparels.

Binnenin heb ik nog een mooie ronde (blauwe) Joy! stans gebruikt in combinatie met een tekststempel (weet niet direct welk merk, sorry).

- gebruikte materialen -

Creatieve groetjes van Marijke.

1 opmerking:

  1. Het is een mooi plaatje geworden met alles erop en eraan
    Het is een toppoe

    BeantwoordenVerwijderen