Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

maandag 10 maart 2014

product in de kijker : uitwerking 2 - Maart



Dag iedereen,

Vandaag mijn beurt om mijn uitwerking met de WOW embossingspoeders te laten zien. De eerste opgave is.... een keuze maken uit al die mogelijke kleurtjes!



Voor mijn uitwerking nam ik een grote achtergrondstempel die ik be-inkte met versamark. Daarna heb ik zilverkleurige embossingspoeder erover gestrooid. Dit doe ik altijd heel rijkelijk, en zorg dat ik een A4'tje onder mijn werk liggen heb, zodat het overtollige poeder gemakkelijk opgevangen wordt en terug in het potje kan :-) Daarna met de heattool de embossingspoeder laten smelten.
Omdat ik zilver mooi vind combineren met rood heb ik de stempel op een restje rode cardstock gestempeld. Daarna het geheel gemat op een restje zwarte cardstock.


Hierrond heb ik een stukje lint geknoopt. Ik had toevallig nog een lintje in dezelfde kleuren : zwart/zilver :-) Past perfect bij deze papiertjes en keurtjes. 
Daarna het geheel op een witte basiskaart gekleefd en onderaan een wens aangebracht. Dit kan met een stempeltje, met de hand schrijven of, zoals hier, met een rub-on.



Er zijn heel veel mogelijkheden met deze leuke poeders, en ik vind ze ook ideaal om restjes weg te werken. Zo kan je vrij snel je kaartenbakje snel aanvullen.

groetjes,
veel knutselplezier
Veerle






Geen opmerkingen:

Een reactie posten