Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

dinsdag 17 juni 2014

Papa!

Dag iedereen,

Voor vaderdag probeer ik er toch steeds aan te denken een stoere papa kaart te maken. Ook dit jaar heb ik mijn beste beentje voor gezet.
Het papier is al ouder Basic Grey papier, maar al de rest is nieuw materiaal te vinden in de winkel.

Gebruikte stansen : allemaal Joy!
- vlaggenwimpel
- gears/border
- gears - los
- filmstrip
- alfabet

Het plaatje is van pion, ook beschikbaar in de winkel. Naast de filmstrip is een stukje fotostrip van Tim holtz aangebracht, ook in de winkel verkrijgbaar :-)

In mijn eigen voorraad vond ik nog een leuk bedeltje van een boormachine, en die heb ik op de kaart aangebracht met blauwe twine.

De gears zijn bewerkt met WOW embossingspoeder : zwart en zilver. Er is een heel groot aanbod van kleurtjes van de WOW poeders in de winkel.


Ik hoop dat jullie geinspireerd zijn door deze kaart en zelf ook weer zin hebben om te gaan knutselen!

groetjes
Veerle

1 opmerking: