Openingsuren: donderdag & vrijdag van 14u tot 18u en zaterdag van 11u tot 17u en elke eerste zondag van de maand van 13.30u tot 17u
Adres: Liersesteenweg 58, 2520 Emblem (bij Lier) - België
E-mail: info@cartnscrapart.be - Tel: 03/480.31.69 (telefonisch enkel bereikbaar tijdens de openingsuren)


link naar onze webwinkel (klik op logo)

vrijdag 27 juni 2014

Skateboard Don

Hallo iedereen,


ik heb voor jullie een kaartje gemaakt met een Don&Daisy stempel van Marianne Design!  Er zijn een heleboel leuke jongensstempels in die reeks.  Ik koos die met het skateboard.



Ik combineerde de stempel met een leuke spellbinders nestabilities stans en het leuke papier Van Echo Park : "A Boy's Life"  Ik werkte het geheel af met wat radertjes uitgestanst met de Xcut stansjes, wat washitape, een digistempeltje dat ik ergens op het internet vond en een fietsje dat ik vond in een doosje uit een ver verleden.

Ook de binnenkant heb ik mooi versierd en er een plaats voorzien voor een boodschap.  Zo kan het kaartje dienen voor een communie of een verjaardag, of wat dan ook.


Veel creatieve groetjes van Marijke.

1 opmerking: